Obchodní podmínky tanečních kurzů
Ing. Denisa Rýdlová
se sídlem K Dubu 1714, 266 01 Beroun - Město, IČO 08126992, DIČ CZ9359213116
zapsaná v živnostenském rejstříku u Městského úřadu Beroun
I. Úvodní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vydává Ing. Denisa Rýdlová, se sídlem K Dubu 1714, 266 01 Beroun - Město, IČO 08126992, za účelem úpravy vzájemných práv a povinností vzniklých v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb uzavírané s dalšími osobami, jejímž předmětem je poskytování služeb v oblasti výuky tance a pořádání tanečních kurzů, dále v souvislosti se vztahy v rámci provozu internetových stránek na internetové adrese www.denisarydlova.cz.
-
Ustanovení odchylná od těchto obchodních podmínek je možné sjednat individuálně s poskytovatelem. Odchylná ustanovení mají přednost před zněním obchodních podmínek.
-
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotovené v českém jazyce. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
II. Vymezení pojmů
-
Služba – službou se rozumí výuka tance či pořádání tanečních kurzů, a to i ve formě online kurzů či poskytnutí předtočených výukových lekcí.
-
Poskytovatel – poskytovatelem se rozumí Ing. Denisa Rýdlová, se sídlem K Dubu 1714, 266 01 Beroun - Město, IČO 08126992.
-
Klient – klientem se rozumí osoba, která na základě uzavřené smlouvy hodlá čerpat služby poskytovatele.
-
Cena – cenou se rozumí peněžité plnění účtované poskytovatelem za čerpání jím poskytovaných služeb.
-
Smlouva – smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi poskytovatelem a klientem, jejímž předmětem je poskytování služeb poskytovatelem pro klienta za uvedenou cenu.
III. Uživatelský účet
-
Na základě registrace klienta provedené na internetové stránce poskytovatele může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávky služeb (dále jen „uživatelský účet“). Klient může provádět objednávání některých služeb rovněž bez registrace přímo z internetového rozhraní obchodu.
-
Při registraci na internetové stránce a při objednávání služeb je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
-
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
-
Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
-
Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy klient svůj uživatelský účet dlouhodobě nevyužívá, či v případě, kdy klient poruší své povinnosti z uzavřené smlouvy (včetně obchodních podmínek).
-
Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. třetích osob.
-
Přístup k některým online kurzům a záznamům tanečních lekcí je možné pouze prostřednictvím uživatelského účtu.
IV. Uzavření smlouvy
-
Smlouva je mezi poskytovatelem a klientem uzavírána jedním z následujících způsobů:
a) vyplněním elektronické přihlášky (nákupního formuláře) na internetových stránkách poskytovatele a jeho odesláním;
b) osobní či telefonickou objednávkou u poskytovatele s následným potvrzením ze strany poskytovatele;
c) objednávkou učiněnou prostřednictvím elektronické či písemné komunikace s následným potvrzením ze strany poskytovatele.
2. Uzavření smlouvy na základě elektronické objednávky služeb prostřednictvím internetové stránky poskytovatele se řídí následujícími pravidly:
a) prezentace tanečních kurzů umístěná na internetových stránkách poskytovatele je informativního charakteru, ustanovení § 1732 odst. 2
občanského zákoníku se nepoužije;
b) pro učinění elektronické objednávky služeb prostřednictvím internetové stránky poskytovatele vyplní klient nákupní formulář, který
obsahuje zejména informace o klientovi a jeho kontaktní údaje, informace o objednaných službách, zejména jejich rozsahu a konání, cenu
a platební podmínky;
c) před odesláním elektronické objednávky má klient možnost provést kontrolu a změnu údajů a opravu případných chyb, které do
objednávky vložil;
d) poskytovatel po obdržení objednávky neprodleně potvrdí její obdržení zasláním potvrzení na adresu elektronické pošty uvedené v
objednávce či v uživatelském účtu klienta;
e) poskytovatel je rovněž oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (objednané množství, cena) požádat klienta o dodatečné potvrzení
objednávky (například písemně či telefonicky);
f) smlouva vzniká doručením potvrzení o objednávce, které je klientovi zasláno na adresu elektronické pošty klienta.
3. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé v souvislosti s uzavřením smlouvy si klient
hradí sám. Ze strany poskytovatele nejsou účtovány žádné další poplatky na využití prostředků komunikace na dálku.
4. Smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě vzájemné dohody poskytovatele a klienta nebo na základě zákona.
5. Smlouva je uzavírána zpravidla na dobu určitou, která je vymezena podle času jednotlivých lekcí. Ukončením poslední lekce nebo jednorázové
akce závazek ze smlouvy zaniká, a to bez ohledu na skutečnost, zda klient v plné míře služby poskytovatele čerpal či nikoliv.
6. Klient není oprávněn postoupit uzavřenou smlouvu na třetí osobu bez předchozího souhlasu poskytovatele.
7. V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) občanského zákoníku má uzavřená smlouva povahu smlouvy o využití volného času a klient tak není
oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ani v případě, že byla uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory.
8. V případě, že není klient plně svéprávný, činí za něj právní jednání v nezbytném rozsahu jeho zákonný zástupce.
V. Cena a platební podmínky
-
Aktuální ceny jsou uvedené na internetových stránkách poskytovatele, a to včetně DPH.
-
Cenu za objednané služby má klient možnost uhradit následujícími způsoby:
a) bezhotovostně převodem na účet poskytovatele sdělený při provedení objednávky,
b) bezhotovostně prostřednictvím platebního systému PayPal,
c) bezhotovostně platební kartou.
3. Poskytovatel dále přijímá platby jinými způsoby, pokud jsou tyto způsoby dostupné při provedení objednávky na internetových stránkách
poskytovatele. Platby v hotovosti poskytovatel nepřijímá.
4. Pokyny k platbě ceny jsou uvedeny při zvolení způsobu platby před odesláním elektronické objednávky na internetových stránkách
poskytovatele
5. V případě bezhotovostní platby na bankovní účet poskytovatele je klient povinen uhradit cenu společně s uvedením variabilního symbolu
platby. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
6. Poskytovatel vystaví ohledně plateb prováděných na základě uzavřené smlouvy klientovi daňový doklad – fakturu. Poskytovatel není plátcem
daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel klientovi po uhrazení ceny služeb a zašle jej v elektronické podobě na
elektronickou adresu klienta.
7. Při nezaplacení ceny služeb do data splatnosti či do konce doby rezervace služeb je poskytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy odstoupit.
VI. Zrušení smlouvy a storno podmínky
-
Pokud se do určitého kurzu nepřihlásí alespoň minimální počet účastníků kurzu pro jeho konání, je poskytovatel oprávněna kurz před jeho zahájením zrušit. Minimální počet účastníků je individuální pro každý typ kurzu a je dán interními pravidly poskytovatele. V takovém případě je poskytovatel povinen klientovi vrátit uhrazenou cenu v plné výši.
-
Přihlášku do kurzu lze individuálně zrušit pouze do data zahájení kurzu vždy pouze písemně oznámením zaslaným na emailovou adresu poskytovatele, a to za následujících podmínek:
a) odhlášení klienta do 10 dnů před zahájením kurzu je zpoplatněno stornopoplatkem ve výši 10 % z uhrazené ceny, ve zbylé výši je cena
vrácena klientovi,
b) odhlášení klienta v období od 10 do 2 dnů před zahájením kurzu je zpoplatněno stornopoplatkem ve výši 30 % z uhrazené ceny, ve zbylé
výši je cena vrácena klientovi,
c) odhlášení klienta v době kratší než 2 dny před zahájením kurzu je zpoplatněno stornopoplatkem ve výši 50 % z uhrazené ceny.
3. Při odhlášení klienta v průběhu kurzu nevzniká klientovi nárok na vrácení zaplacené ceny, pokud se klient s poskytovatelem nedohodnou jinak.
4. Vrácení zaplacené ceny kurzu je možné pouze v případě, kdy se klient nemůže účastnit kurzu ze zdravotních důvodů, které poskytovateli doloží
lékařským potvrzením. V tomto případě se klientovi vrací poměrná část ceny za dosud neuskutečněné lekce.
5. Při odhlášení klienta z kurzu je možné převést uhrazenou cenu na jiný kurz či jinou akci pořádnou poskytovatelem, vždy po domluvě s
poskytovatelem.
6. V případě individuální lekce s poskytovatelem je možné stornovat lekci bezplatně nejpozději 24 hodin před jejím plánovaným začátkem. Při
zrušení v době mezi 12 hodinami až 24 hodinami před jejím plánovaným začátkem činí stornovací poplatek 50 % z ceny této lekce, při zrušení 12
hodin a méně před začátkem propadá cena lekce celá.
7. Pokud se klient odhlásí z kurzu či taneční lekce s nárokem na vrácení uhrazené ceny či její částí a rovněž v případě, kdy dojde ke zrušení kurzu
ze strany poskytovatele, je poskytovatel povinen klientovi uhrazenou cenu či její poměrnou část vrátit. Klient je v takovém případě povinen
poskytnout veškerou součinnost potřebnou pro vrácení ceny, především oznámit poskytovateli číslo bankovního účtu či další nezbytné údaje k
provedení platby.
VII. Organizace tanečních kurzů
-
Termíny kurzů pořádaných poskytovatelem jsou zveřejněny na jeho internetových stránkách. Vždy je zveřejněna forma tanečního kurzu (na živo či online) časy konání jednotlivých lekcí, délka trvání lekcí a cena za kurz. Poskytovatel je však oprávněn termíny konání a délku jednotlivých lekci upravit s ohledem na zdravotní, hygienické, technické, bezpečností a další okolnosti v reálném čase. Poskytovatel je z uvedených důvodu rovněž oprávněn průběh tanečních kurzů přerušit a nabídnout čerpání služeb klientům v jiném vhodném termínu.
-
Poskytovatel nad rámec tanečních kurzů poskytuje na žádost klientů individuální taneční lekce. Informace o takovýchto lekcích sdělí klientovi přímo poskytovatel.
-
Neúčast klienta na lekcích bez předchozího odhlášení nezakládá nárok klienta na kompenzaci či náhradu lekce ze strany poskytovatele.
-
Klient je v době konání taneční lekce povinen řídit se pokyny poskytovatele.
-
V případě tanečních kurzů pořádaných v prostorách třetích osob je klient povinen respektovat všechna pravidla stanovená pro užívání těchto prostor, zejména pravidla týkající se obuvi, převlékání, ukládání osobních věcí apod. Za věci klienta odložené v prostorách třetích osob nenese poskytovatel odpovědnost.
-
Poskytovatel doporučuje klientovi respektovat doporučený taneční úbor, který je uveden u daného kurzu či lekce.
VIII. Odpovědnost za újmu a práva z vadného plnění
-
Klient je odpovědný za újmu, kterou by způsobil svým chováním a jednáním poskytovateli, ostatním účastníkům kurzu a třetím osobám v plné výši. Zejména je odpovědný za újmu způsobenou na vybavení prostor třetích osob, kde je organizován příslušný taneční kurz.
-
Účast na tanečních kurzech je dobrovolná a klient se jich účastní na vlastní riziko se zvážením svého zdravotního stavu a svých pohybových schopností a dovedností. Klient je povinen v zájmu bezpečí a ochrany vlastního zdraví nahlásit před lekcí poskytovateli všechny významné okolnosti týkající se jeho zdravotního stavu.
-
Poskytovatel neodpovídá za případná zranění klienta (například vyvrknutý kotník, zlomená končetina apod.) či poškození jeho oděvu (například roztržené šaty, poškozená obuv apod.), která mohou vzniknout v souvislosti s čerpáním služeb.
-
Za individuální docházku klienta a ostatních účastníků kurzu odpovídá každý samostatně.
-
Zodpovědnost za osoby, které nejsou plně svéprávné (děti), má jejich zákonný zástupce či doprovod (rodič, zákonný zástupce či jiná doprovázející osoba).
-
Poskytovatel je povinen plnit klientovi bez vad. Klient je povinen vytknout případnou vadu služby bez zbytečného odkladu poté, co měl možnost vadu zjistit. Vadu lze vytknout nejpozději do 30 dnů od konání lekce nebo jiné akce, při které měla být vadná služba poskytnuta, a to buďto písemně dopisem zaslaným na adresu sídla poskytovatele nebo emailem zaslaným na jeho emailovou adresu. Pokud klient nevytkne vadu včas a poskytovatel namítne opožděné vytknutí, právo z vadného plnění nebude přiznáno.
-
Poskytovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 5 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel s klientem nedohodnou na delší lhůtě.
-
Je-li vada služby odstranitelná, může se klient domáhat opravy nebo doplnění toho, co chybí, nebo přiměřené slevy. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni službu řádně čerpat, může klient buď odstoupit od smlouvy, nebo se domáhat přiměřené slevy. Právo z vadného plnění nevylučuje právo na náhradu vzniklé újmy; čeho však lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění, toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu. Klient, kterému náleží práva z vadného plnění, má nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění těchto práv; právo na náhradu je potřeba uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, jinak nemůže být právo přiznáno, pokud poskytovatel namítne opožděné uplatnění práva na náhradu nákladů.
-
Po vyřízení reklamace poskytovatel vydá písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
-
Poskytovatel vydá klientovi na jeho žádost písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem.
IX. Pořizování audiovizuálních záznamů, užití výukových materiálů
-
Na tanečních lekcích pořádaných poskytovatelem mohou být ze strany poskytovatele pořizovány audiovizuální záznamy, především fotografie a videa.
-
Klient uzavřením smlouvy uděluje souhlas s tím, že audiovizuální záznamy zachycující klienta mohou být následně užívány poskytovatelem pro účely jeho propagace, zejména mohou být zobrazeny na internetových stránkách poskytovatele, jeho sociálních sítích apod.
-
Pořizování audiovizuálních záznamů z lekcí je dovoleno pouze se souhlasem poskytovatele. Ani v případě, že je tento souhlas udělen, není dovoleno pořizovat fotografie či jiné záznamy třetích osob bez jejich svolení a dále narušovat při pořizování záznamů průběh lekce.
-
Pořizovat přímý audiovizuální záznam výuky a demonstrace tanečních kroků je zakázáno.
-
Jakékoliv záznamy tanečních lekcí a výukové materiály jsou vlastnictvím poskytovatele. V případě zpřístupnění výukových materiálů (například taneční videa, popisy probíraných tanců a figur, demonstrace kroků apod.) či v případě, kdy je předmětem objednávky záznam tance, je klient povinen tyto materiály používat výhradně pro svou vlastní potřebu a není oprávněn je zpřístupnit třetím osobám. V případě porušení tohoto pravidla je poskytovatel oprávněn po klientovi požadovat náhradu jakékoliv újmy, která by mu v souvislosti s tímto jednáním klienta vznikla.
X. Ochrana osobních údajů
-
V souvislosti s uzavřením smlouvy poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta. Právním základem pro zpracování osobních údajů je zejména uzavřená smlouva o poskytování služeb, kdy zpracování osobních údajů je nezbytné pro plnění smlouvy nebo pro provedení opatření před uzavřením smlouvy na žádost klienta. Právním základem může být souhlas klienta k odebírání obchodních sdělení. Právním základem rovněž může být splnění právní povinnosti, která se vztahuje na poskytovatele jako na správce osobních údajů.
-
Osobní údaje jsou zpracovávány zejména za účelem poskytování služeb podle smlouvy uzavřené s klientem. Osobní údaje jsou dále zpracovávány za účelem vedení evidence klientů, k zajištění informovanosti klientů a v případě uděleného souhlasu rovněž k zasílání obchodních sdělení. Dalším účelem zpracování osobních údajů může být plnění povinnosti vyplývající pro poskytovatele z právních předpisů, případně oprávněné zájmy poskytovatele.
-
V souvislosti s výkonem činnosti poskytovatele jsou zpravidla zpracovávány pouze ty osobní údaje, které klient poskytovateli sdělil při uzavření smlouvy. Jedná se zejména o identifikační údaje v rozsahu jména a příjmení, data narození, popř. rodného čísla, adresy bydliště, podpisu, dále o kontaktní údaje v rozsahu telefonního čísla a emailové adresy. Případně se na vyžádání poskytovatele může jednat o další specifické údaje, a to z důvodu řádného plnění smlouvy.
-
Osobní údaje jsou poskytovány třetím osobám pouze v nezbytné míře, a to zejména osobám podílejícím se na organizaci tanečních kurzů, případně dalším osobám zabezpečujícím činnost poskytovatele jako jsou účetní, daňoví poradci, poskytovatelé informačního systému apod.
-
Poskytovatel nezpřístupňuje osobní údaje příjemcům ve třetích zemích ani v rámci mezinárodních organizací.
-
Osobní údaje jsou uchovávány pouze po nezbytně nutnou dobu pro naplnění jednotlivých účelů zpracování, zpravidla po dobu tří let od zániku smlouvy, pokud právní předpisy nestanoví povinnost uchovávat je po dobu delší.
-
Osobní údaje jsou chráněny před neoprávněným nebo nahodilým přístupem třetích osob, změnou, zničením, ztrátou, neoprávněným přenosem nebo jakýmkoli jiným zneužitím, k čemuž byla poskytovatelem přijata příslušná bezpečnostní opatření.
-
Osobní údaje jsou zpracovávány v listinné a v elektronické podobě. Poskytovatel nezpracovává osobní údaje jakoukoliv formou automatizovaného zpracování osobních údajů. Osobní údaje jsou zpracovávány v přesné a aktuální podobě.
-
Osobní údaje nemohou být poskytovány žádné třetí osobě bez prokázání náležitého oprávnění pro získání jednotlivých osobních údajů. Zveřejnění osobních údajů není možné bez náležitého právního důvodu.
-
Klient má právo na přístup k osobním údajům, resp. právo získat informace o tom, zda poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Klient má také právo, aby poskytovatel bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má klient právo kdykoli doplnit.
-
Klient má právo na výmaz osobních údajů, respektive povinnost poskytovatele vymazat či jinak odstranit osobní údaje, které o subjekt údajů zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky (nejsou potřebné pro účel, pro který byly zpracovávány) a klient o to požádá.
-
Klient má právo, aby poskytovatel v určitých případech omezil zpracování jeho osobních údajů. Proti zpracování, které je založeno na oprávněných zájmech poskytovatele, třetí strany nebo je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, má klient právo kdykoli vznést námitku.
-
Právo na přenositelnost údajů se neuplatní, jelikož zpracování osobních údajů není prováděno automatizovaně, to však nevylučuje možnost předání osobních údajů a dalších dokumentů v elektronické podobě.
-
Pokud je zpracování osobních údajů založeno na souhlasu klienta, má klient právo kdykoliv svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat.
-
V případě, že bude klient jakkoliv nespokojen se zpracováním svých osobních údajů, může podat stížnost přímo poskytovateli, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, internetová adresa: https://www.uoou.cz.
XI. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
-
Klient souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů, se zasíláním obchodních sdělení poskytovatelem na elektronickou adresu klienta.
-
Internetové stránky poskytovatele využívají soubory cookies, které se ukládají do počítače uživatelů stránek a umožňují analýzu způsobu jejich užívání. Používání souborů cookies může klient odmítnout v příslušném nastavení internetového prohlížeče.
XII. Vyřizování stížností a mimosoudní řešení sporů
-
Poskytovatel není ve vztahu ke klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
-
Vyřizování stížností klientů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy denikolarova@email.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle poskytovatel na elektronickou adresu klienta.
-
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z uzavřené smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a klientem z uzavřené smlouvy.
-
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem k řešení spotřebitelských sporů.
XIII. Závěrečná ustanovení
-
Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není klient, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit.
-
Je-li některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
-
Uzavřená smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
-
Kontaktní údaje poskytovatele: doručovací adresa: K Dubu 1714, 266 01 Beroun – Město, telefon: +420 721 390 377, email: denirydlova@email.cz.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit či doplňovat znění těchto obchodní podmínek.
-
Tyto obchodní podmínky jsou dostupné na internetových stránkách poskytovatele na adrese www.denisarydlova.cz.
-
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 21.10.2022.